Help desk w DATA NET

Kompleksowa obsługa!

Specjalny Panel Klienta pozwoli Państwu na sprawny i szybki kontakt z nami. W odpowiedzi otrzymacie Państwo niezbędną pomoc.

Formularz Help desk

Odwiedź naszą stronę Help desk i skorzystaj z formularza zgłoszeniowego. więcej »

Dane kontaktowe

Tel/Fax

tel. 24 264 64 64
fax 24 264 44 46

e-mail

sekretariat@data-net.com.pl

Skype

Tryb SkypeMe™!

Nie posiadasz loginu i hasła?

datanet
Strona głównaO firmieNasza ofertaKontakt Pomoc zdalna 

Jesteś tutaj:  
Strona główna Nasza oferta CENTRALE TELEFONICZNE

 

Nowoczesna łączność w firmie

Od kilku lat można mówić o zupełnie nowych trendach w telefonii stacjonarnej. Wraz z rosnącą dostępnością łączy szerokopasmowych wzrasta znaczenie i wykorzystanie technologii VoIP.  

Obecnie bazują na niej praktycznie wszystkie abonenckie centrale telefoniczne i serwery telekomunikacyjne dostępne na rynku. Spotkać wśród nich możemy zarówno centrale tzw. pure IP, współpracujące wyłącznie z telefonami IP, w ramach jednej sieci LAN, jak i systemy mieszane, w których obok linii IP znajdziemy też łącza tradycyjne. Popularność systemów IP rośnie wraz z coraz atrakcyjniejszą ofertą urządzeń końcowych, czyli telefonów IP

 

Duże nasycenie rynku telefonii komórkowej ma też swoje przełożenie na sposoby komunikacji oraz integrację różnego typu połączeń w ramach firmowych central telefonicznych. Bramki i wbudowane porty GSM, łączące użytkowników telefonów stacjonarnych i komórkowych, nie służą już tylko tańszym połączeniom, ale i w coraz większym stopniu odciążają tradycyjne łącza.

Nieustannie spadają koszty połączeń, a operatorzy ich ciężar przenoszą w kierunku stałych opłat abonamentowych przy niewielkich stawkach jednostkowych za połączenia. Coraz cenniejszy jest czas pracownika, więc rośnie nacisk na ergonomię pracy, wykorzystywanie aplikacji typu CTI (takich jak Platan CTI) oraz integracja central z firmowymi bazami danych. Ułatwiają one obsługę ruchu telefonicznego i dostarczają na ekranie komputera wiele przydatnych informacji w trakcie prowadzenia rozmów.

Rosną również potrzeby klientów w zakresie pracy zdalnej oraz mobilności pracowników, a wraz z przenoszeniem stacjonarnych punktów obsługi klienta do telefonicznych call centers – automatyzacji ruchu przychodzącego, włączającej dzwoniących w proces wyboru tematu prowadzonej rozmowy i precyzyjnego dotarcia do odpowiedniej osoby. Trendem zapoczątkowanym przez call centers, a przejmowanym przez coraz szersze rzesze klientów, jest potrzeba i chęć nagrywania treści prowadzonych rozmów telefonicznych.

Te wszystkie potrzeby wpływają na producentów systemów telekomunikacyjnych, dostarczających coraz bardziej zintegrowane rozwiązania, dopasowane do zmieniających się warunków. Klienci żądają profesjonalizmu i stabilności rozwiązań, których nie można osiągnąć przez grupowanie odrębnych urządzeń (bramki VoIP, bramki GSM, zewnętrzne rejestratory itp.), stąd silny nacisk rozwiązania kompleksowe. 

Serwer włączy światło

Firma Platan rekomenduje swoje najnowsze rozwiązanie – PBX Server Libra, przeznaczony dla dużych i średnich firm, liczących od kilkudziesięciu do kilkuset pracowników. Serwer telekomunikacyjny zbudowany jest modułowo z jednej, dwóch, trzech lub czterech jednostek, połączonych światłowodem i zapewnia pełną dowolność połączeń – w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu. Nowością jest także możliwość zarządzania przez przeglądarkę internetową, w dowolnym systemie operacyjnym (Windows, Linux, Mac OS X).

Profesjonalny wizerunek firmy zapewnią też:

- rozbudowany system infolinii i zapowiedzi głosowych,

- inteligentna dystrybucja ruchu,

- wbudowana poczta głosowa.

Przedsiębiorstwa dbające o jakość prowadzonych rozmów mogą korzystać ze zintegrowanego wielokanałowego nagrywania rozmów dla wybranych lub wszystkich pracowników. To rozwiązanie zaspokoi potrzeby znakomitej większości firm w tym względzie. Ze względów bezpieczeństwa dostęp do szyfrowanych nagrań jest wyłącznie z aplikacji Agent 002.

PBX Server Libra obsługuje do 400 portów VoIP, umożliwiając prowadzenie jednocześnie nawet 60 rozmów. Technologia VoIP może być również wykorzystywana do sieciowania odległych serwerów Libra. Platan Intelligent Networking (PIN) pozwala na stworzenie jednolitego systemu dla nawet pięciu wielojednostkowych serwerów Libra, z zachowaniem spójnego planu numeracyjnego dla aż 600 użytkowników. Jest to doskonała propozycja dla firm mających kilka oddziałów lub budynków.

Znacznym ułatwieniem dla osób korzystających z Libry jest Strefa Użytkownika – dostępne dla każdego pracownika informacje o ustawieniach jego konta, dostępnych i aktywnych usługach czy zawartości skrzynki poczty głosowej. Zainteresowani dokładnym rozliczaniem rozmów mają do dyspozycji nową aplikację taryfikacyjną Grosik.

Nowym rozwiązaniem jest także sterowanie urządzeniami zewnętrznymi, które z jednej strony pozwala na zdalne otwieranie bram wjazdowych lub włączanie oświetlenia o określonej godzinie, a z drugiej umożliwia odbieranie sygnałów alarmowych, np. z czujników temperatury ustawionych w chłodni.

Stabilna i gotowa do pracy

Dla mniejszych firm, liczących od kilku do kilkudziesięciu pracowników, polecamy trzy centralki:

- Platan Micra

- Prima

- Prima mini.

Micra, największa z nich, ma cechy znacznie większej centrali, z zaawansowanym systemem wielopoziomowego menu głosowego, dystrybucji połączeń oraz poczty głosowej. Mimo niewielkich rozmiarów można w niej podłączyć aż do 128 telefonów IP.

Prima to centralka IP dla najmniejszych biur, liczących do 16 pracowników. W ramach wyposażenia standardowego Primy poza portami tradycyjnymi (analogowymi i ISDN) oferowane są także linie umożliwiające korzystanie z usług do trzech operatorów VoIP, podłączenie dwóch telefonów IP oraz poczta głosowa dla wszystkich użytkowników. Łącznie można w niej podłączyć do sześciu telefonów IP. Jako jedyna dostępna na rynku centralka tej wielkości posiada także zintegrowane nagrywanie rozmów, a dzięki Plug&Talk jest gotowa do pracy zaraz po wyjęciu z pudełka.

Prima mini jest uproszczoną wersją centrali Prima, bez funkcjonalności VoIP. To najtańsze i najprostsze rozwiązanie dla klientów szukających stabilnej, małej centralki o dobrej jakości połączeń, ale nie zainteresowanych korzystaniem z technologii VoIP.

Zarówno PBX Server Libra jak i centrale Platan Micra i Prima współpracują z aplikacją Platan CTI, wspomagającą obsługę ruchu telefonicznego. Osoba odbierająca telefony otrzymuje na ekranie komputera informacje o tym, kto dzwoni wraz z notatkami ze wcześniej przeprowadzonych rozmów, może łatwo skonsultować się z innym pracownikiem lub przekazać połączenie. Przy wykonywaniu połączenia wychodzącego łatwo znajdzie kontrahenta w bazie danych, wybierze numer za pomocą przycisku myszy lub szybko wyśle wiadomość SMS. Platan CTI to również ułatwienie w komunikacji wewnętrznej – podobnie jak znane komunikatory internetowe umożliwia wysyłanie indywidualnych lub grupowych wiadomości tekstowych do innych użytkowników oraz informowanie o swoim statusie (np. nieobecny, w delegacji).

Systemy Platana poprzez odpowiedni interfejs współpracują także z aplikacjami zewnętrznymi innych producentów, w tym z oprogramowaniem hotelowym. Przygotowane są do współpracy z coraz popularniejszymi usługami SIP Trunk, czyli wielokanałowych łączy VoIP oferowanych przez operatorów.

Platan, jako firma polska, zna szczególnie dobrze potrzeby odbiorców krajowych i może dynamicznie reagować na ich zmiany. Klientom w doborze sprzętu oraz w jego poprawnej instalacji i serwisie służy sieć instalatorów w całym kraju, zapewniających elastyczne dopasowanie systemów do rzeczywistych potrzeb klienta oraz szybkość reakcji w przypadku wprowadzanych zmian.

 

Copyright: DATA NET 2017
O firmie ‹› Kontakt ‹› Nasza oferta
Projekt i realizacja: InfraCOM