Help desk w DATA NET

Kompleksowa obsługa!

Specjalny Panel Klienta pozwoli Państwu na sprawny i szybki kontakt z nami. W odpowiedzi otrzymacie Państwo niezbędną pomoc.

Formularz Help desk

Odwiedź naszą stronę Help desk i skorzystaj z formularza zgłoszeniowego. więcej »

Dane kontaktowe

Tel/Fax

tel. 24 264 64 64
fax 24 264 44 46

e-mail

sekretariat@data-net.com.pl

Skype

Tryb SkypeMe™!

Nie posiadasz loginu i hasła?

datanet
Strona głównaO firmieNasza ofertaKontakt Pomoc zdalna 

Jesteś tutaj:  
Strona główna Nasza oferta CENTRALE TELEFONICZNE

 

PLATAN VoIP

Telekomunikacja wykorzystująca technologię VoIP (Voice over Internet Protocol) czyli komutację pakietową, zwana jest potocznie telefonią internetową. Przynosi duże oszczędności w kosztach przeprowadzanych rozmów, dodatkowe możliwości zdalnego łączenia różnych oddziałów i budynków firmy oraz pracowników pracujących w domu. Stosunkowo niewielkim nakładem środków pozwala też na znaczne zwiększenie pojemności centrali telefonicznej i obsługę dodatkowych telefonów.

 

W firmach VoIP stał się dziś kolejnym równoprawnym medium transmisji wykorzystywanym w nowoczesnej telekomunikacji obok telefonii analogowej, cyfrowej (ISDN) czy komórkowej (GSM). VoIP jest na tyle atrakcyjny, że mimo czasem gorszej jakości połączeń niż w telefonii tradycyjnej, wiele firm zainteresowanych jest uzupełnieniem firmowych systemów komunikacji o telefonię internetową. Czynią to na kilka sposobów poprzez stosowanie:

  • samych komunikatorów internetowych (np. Skype)
  • zewnętrznych bramek VoIP podłączanych do tradycyjnych central abonenckich
  • nowoczesnych central telefonicznych integrujących tradycyjne technologie telekomunikacyjne z VoIP. Wśród central z VoIP mamy do dyspozycji tzw. Pure IP (oparte na komutacji pakietów IP) oraz rozwiązanie mieszane - centrale cyfrowe ze zintegrowanymi kartami VoIP lub systemy w których nie ma osobnej karty i to procesor zapewnia odpowiednią liczbę kanałów VoIP (wbudowany VoIP).

Jak działa VoIP

W centralach / serwerze Platan VoIP jest wykorzystywany na wiele sposobów. Można na przykład:

  • podłączyć same aparaty VoIP'owe (abonenci SIP), aby w ten sposób zwiększyć liczbę abonentów wewnętrznych centrali / serwera - bez konieczności korzystania z usług operatorów VoIP
  • kierować cały ruch wychodzący do sieci operatorów VoIP (linie miejskie VoIP) w celu minimalizowania kosztów połączeń
  • używać bezprzewodowych aparatów systemu IP DECT
  • logować do centrali / serwera pracowników pracujących zdalnie (przez telefony IP lub softphone'y)
  • korzystać z telefonów komórkowych z funkcją WiFi

Copyright: DATA NET 2018
O firmie ‹› Kontakt ‹› Nasza oferta
Projekt i realizacja: InfraCOM